Kupecicegi_38 Iyi aksamlar kızlar 😊 kayseri sehir hastanesinde dogum yapan var mi yada onereceginiz bi doktor.
Kimbilir38 Kupecicegi_38 meraba bende kayseriliyim arkadaşlarım şehir hastanesinde doğum yaptı çok memnunlar Ben de kontrolleri oraya gidiyorum İnşallah doğumda da memnun kalırım
Kupecicegi_38 Kimbilir38 insallah canim hangi doktora gidiyorsun. Esimin isinden dolayi ben sehir dışındayım. Dogumu memlekette yapmak istiyorum kabul eder mi acaba sehir hastanesi
Kupecicegi_38 Kimbilir38 tamam tesekkur ederim. Bildiginiz iyi bir doktor var mı . Sezeryan olacam kızım hala donmedi 37 haftalik
Kimbilir38 Kupecicegi_38 rifat bey ertuğrul sen diye bi doktor var bunlar cok iyiler ben rifat beye gidiyorum memnunum