Merhaba, 10+4 haftalık hamileyim çok dikkat etmeme rağmen cumartesi günü genitalde önce kaşıntı ile birlikte sarı akıntı oldu daha sonra yanma eşlik etti. Kaşıntı geçmedi bugün doktora gittim mantar olduğunu söyledi gyno-lomexin 600 mg fitil ve krem verdi. Böyle bir durum yaşayan ve bu ilaçları kullanan oldu mu ve bir zararı olur mu bu fitilin bebeğime? Birde mantar , enfeksiyon olmamak için önerebileceğiniz birşey var mı?