Merhabalar arkadaşlar
gebelikte hiç kirpik lifting yaptırdınız mı
doktoruma sormadım .
Gebelik öncesi 3 ayda bir kirpik lifting yaptırırdım.
Şaçımada keratin botoks
ama şimdi hiç yaptırmadım.
Acaba sadece kirpik yaptırsam zararı olur mu
saçımı YAPTIRMAM
kokusu çok ağır ve göz yakıcı
ama kirpikte yanma hiç olmadı