Emel123 beni endişelendiren zaten hic birsey soylememeleri burasi arastirma hastanesi ve detayli sekilde ilgileniyorlar haklarini yemiyorum asla guveniyorumda tabiki baska sansim yok, ama surekli hersey cok yolunda diyorlar ben sorsamda sormasamda herseyin cok iyi gittigini soyluyorlar buna ragmen cikisima izin verilmiyor covidim bitti yattigim bolumde kalmamin anlami bile yok zaten ozelde takipliyim bir durum olsa oraya giderim hemen daha dogumuma var burda bosu bosuna yatmam bana ve eşime mantikli gelmedi acikcasi