Herkese iyi akşamlar.12 martta bebeğin kalbi durması sebebiyle kürtaj oldum 38 gün sonra adet oldum doktora kontrole gittim doktor korunmayı bırak dedi son adetimin üzerinden 35 gün geçti normalde 28 gün en fazla 30 günde adet olurdum. Gebelik testi yaptırdım negatif çıktı.Benim durumumda olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Adet düzensizliği normal midir?