mucizemm9 gerçekten bende anlam veremiyorum neden bazı anne baba adayları böyle neden bu kadar acımasız oluyorlar , davranıyorlar. Bi ay sonra 1 yıkılacak evli olalı 7.nci ayda tam mutlu oldum derken boş gebelik olduğunu öğrendik. 9 martta kürtaj oldum ve hala hep aklıma geldikçe üzülüp ağlıyorum. O kadar çaba sarfedenler oluyor yıllarca bekliyorlar ve istemeyenlerin hemen oluyor buda bir imtihan Rabbim her zamana hayırlısını nasip eder kullarına. Bizlerede hayırlısını nasip etsin inşaAllah. Size de geçmiş olsun ins Rabbim hepimize sağlıklı gebelikler nasip eder .