Oncelikle Merhabalar hanımlar
. Sorum şu; Ben 10 mayısta adet oldum ve adetim bir gün gecikince test yaptım silik çıktı zar sor belli oluyordu çizgi ama sonradan gözle görülebilir hale geldi silikligi. Gecikmenin ikinci günü adet oldum ama ağrılarım normal adet oluşuma göre biraz fazlaydı. Karnım belim sırtım her yanım çok ağrıyordu. Kimyasal gebelik olabilir mi diye düşündüm bian , tabi hastaneye de gidemedim bu süreçte. Adet oldum lekelenmelerim dâhil 9 . Ncu gün adetim sona erdi ve yaklaşık 5- 6 gündür kasiklarim da yanma ve ağrılar oluyor goguslerim şişkin arada uçlarına doğu kaşınma oluyor yanma oluyor hafiften . Başıma dönüyor gibi anlamıyorum neler oluyor . Adetimden bi 8 gün önce felan biseyler oldu ondan sonra olmadı şimdiye kadar . Acaba neden oluyor olabilir . Hakkınızı helal edin uzun oldu biraz .