Merhaba hanimlar ben 14+2 haftalik hamileyim iki üç haftadir sarı renkli kokusuz akıntım oluyor ama baska hiçbir şikayetim yok hatta bir hafta önce kontrole gittim hersey yolundaydi. Akıntım aşırı olmadığı icin doktora sormayi unuttum ama sanki 1 haftadir sarı akıntım arttı gibi. Sizce bu neden olabilir ? Multivitamin kullanıyorum ondan olabilir mi. Suyu da cok icmeye çalışıyorum.