beyza1234 25 haftalık hamileyim hiç gücüm kuvvetim yok sürekli yorgun ve halsizim sanki hayatımın bundan sonrası böyle gececek gibi hissediyorum :( herkeste böyle mi oluyor dogumdan sonra enerji geri geliyor mu
Deniz95 beyza1234 bende merak ediyorum acaba geçecek mi doğumdan sonra bende çok halsiz ve yorgunum sürekli
humeyra_tplsn beyza1234 Alın benden de okadar çok halsizim en ufak bir iş yapmaya bile gelemiyorum hemen yoruluyorum uykudan zaten gözlerim hep kapalı 🥱💤 Ama süreç geçici elbet eskisi gibi normalleşeceğiz 😌
Deletedmom23234 beyza1234 Aynıyız bu aralar Hicbirsey yapasım yok🥺 birde iştahsızlık başladı üstüne midem bulanıyor napicam bilmiyoorum😶
humeyra_tplsn beyza1234 oww bide iş hayatı olunca işin içinde biraz daha zorlu olur tabi Rabbim kolaylıklar versin inşaAllah 🥰🤲🏻
busrabyrm97 Bnde 11 haftalık hamileyim ama sanırım havalar ısınmaya başladı ya hava değişimi çünkü herkes öyle tabiki ileri hafta olmanızın da elbet etkisi vardır
beyza1234 humeyra_tplsn bende ortalık toparlasam yemek yaoqmıyorum yemek yapsam baska bişeye halim kalmıyor bide iş hayatı hiç mecalim yok valla :()