Mervemir Ben de 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım. Benim de yüksek bir değer çıkmıştı. O gün ve hatta bir ay boyunca fenalaştım. İyi mi kötü mü yorum yapamıyorum. Saf glikoz yüklenmesi sağlıklı değil gibi geliyor. Şeker yüklemesinden sonraki ilk ay iyi geçmedi benim. Daha sonra dahiliye ve diyetisyene yönlendirildim, cihaz takibine başladım. 1 ay sonra değerlerim normal çıkmıştı, tokluğum yüksekti. Herhangi bir ilaç ya da insülin almadım. Ama her ay ölçümüm yapıldı. Çok fazla tatlı tüketmiştim şeker testinden önceki haftalarda. Bir arkadaşım şeker testine girmeden önce 3 gün yediklerine dikkat et, diyet yap hatta dedi. O şekilde normal çıkıyormuş, ciddi şeker sorunu yoksa. Ben de öyle yapsaydım muhtemelen normal çıkardı diye düşünüyorum. Bugün yine test yapıldı, yine değerlerim normaldi. İnsülinsiz, tatlıyı keserek (arada çikolata kaçamaklarım oldu) atlattım şükür.