Arkadaşlar mevlana mah.de takipli hastayim ama orada dogum yapmayi dusunmuyorum. Çam ve sakura hastanesinde son haftalarda randevu alınmadan gidilebiliniyor mu? Takipli olduğum hastanede 35. Haftadan sonra randevusuz girebiliyordum burada da aynı olay mevcut mu acaba bilgisi olan var mı?