Sinyoritaaa Çin takvimine inanıyomusunuz hanımlar doğru çıkanınız oldu mu ? 🤰🏼 Benim doğru çıktı erkek dedi bugün erkek olucağını öğrendim 🤱🏼😊😊
Sinyoritaaa bebitomyolda aynen tesadüf bencede ama çinde çok yaygın inanış eskiden gelen gelenekmiş 🤷🏼♀️
Sedahoca Bana da erkek yazıyor ama daha cinsiyeti belli değil biz kime baksak doğru çıktı ama yine de herşeyi Allah bilir .Sağlıklı olsunlar inş 🙏🏻
Sinyoritaaa Sedahoca sağ sağlim gelsinler başka ne isteriz ki rabbimden 🙏🏻 Sadece alışverişi erken yapmak için cinsiyeti öğrenmek isteriz heyecanımız artsın. 😍😍
feyzosvemercimek Benim erkek yazıyordu 14. Haftada kız dedi bakalım nasip 😊 zaten yüzde elli ihtimal 😊😂
Sinyoritaaa feyzosvemercimek gerçi değişebiliyormuş oradaki göbek bağıyla benzetme olduğu için doğana kadar şüpheli aslında çok duydum kız diyip erkek çıkanı erkek diyip kız çıkanı doğumdan sonra onca masraf boşa gidiyo bu yüzden beyazlar alcam ☺️☺️
feyzosvemercimek Sinyoritaaa bende zaten şuan kesin gözüyle bakmıyorum iki hafta sonra tekrar kontrolüm var bakalım 😊