BaharBA Ben sancı dan dolayı 33 haftalıkken hastaneye gittim eve çatı muayenesi yaptı 1cm açıklık var denildi sonra nst bağlandı nst bitmesine yakın suyum geldi ama azıcık sonra hemşire geldi tekrar baktı su mu diye, su olunca kendi doktoruma bilgi verdi ve yatışım yapıldı. Kanımda enfeksiyon olduğu için bebeğe bulaşma riski çok yüksek olduğu için acil ciğer geliştirici yapıldı 2 doz. 5 gün dayanabildik suyum azaldığı için ve enfeksiyona dolayı daha fazla tutamayacağımız için 33+5 te sezeryanla doğum yaptım 11 mayısta şuan 14 gündür küvezde sağlık durumu şükür ki iyi. Sadece moralini yüksek tut herşey allahtan 🙏 Moralini yüksek tut🙏