Merve055 Bizimle aynı haftalarda olan anneler nasılsınız hamileliğiniz nasıl geciyo? Benim bı kaç gündür çok bel ağrım oluyo bicak saplanır gibi ve karnımda adet olucak gibi agriyo normalmi bilmiyorum çok uzun surmuyo Allah’tan geciyo sizlerde durumlar ne
Zeynepa04 Merve055 24 haftalık oldum ama yeni yeni belim kaburgalar karnim ağrıyor dedigin gibi normal heralde cumartesi renkli ultrason girdim herşey iyiydi çok şükür
papatyaanneee Merve055 Bende bugün 23. Haftama girdim 😊 Bel ağrım olmuyor ama yürüyüş yapıyorum her gün belki ondandır sizin nasıl gidiyor göbüş çıktı mı ?
Edaa13 Merve055 aynı şeyleri bende yaşıyorum korkuyordum açıkçası sizde de olduğuna göre bu haftalar da normal demek ki
PurpleTail Merve055 yeni yeni mi 😀 benim baya baya ben burdayım diyor napıcam bilmem 23.haftadayız biraz hızlı gidiyoruz. Bel ağrısı biraz bende de başladı ama pilatesle azaltıyorum
Minikmucizembenimmm 21 e yaklaştık karın ağrısı batma oturur kalkarken çok yaşıyorum ayrıca detaylı ultrasonu çok Merak ediyorummm
Gezegen_00 Haftamdayım maşallah şimdilik bel ağrısı şikayetim yok, sadece eğilirken falan zorlanıyorum bebek sıkışıyor mu diye düşünüyorum, bir de ben klozet sevmiyorum yani ileride mecbur klozete oturacam da şu an normal tuvalet kullanıyorum kalktıktan sonra kasıklarımda bir baskı oluyor o zorluyor 😔 Birde bebeğim geçen hafta çok hareketliydi 2 gündür çok iyi hissedemiyorum bir iki gün daha devam ederse doktora gözükeceğim zaten perşembe kontrolüm var ama belki o zamanı beklerim belki uyuyor kuruntu yapıyorumdur , tetenoz oldum geçen hafta kolum hala ağrıyor bir de o sıkıntım var o kadar
Merve055 Gezegen_00 Bende bazen çok hareketli güzel hissediyorum bazı günler daha durgun oluyo aslında normalmiş ama işte annelik hemen korkuyoruz niye hareket etmedi diye hareket edince dünyalar benim oluyo sanki
havva365 Gezegen_00 bende 23 haftalık hamileyim aynısı bendede okuyor bazen cok hareketli bazen hiç hareket etmiyor sürekli uzanıp bakmaya calısıyorum :)
Merve055 Betul-2 bel ağrısı tüm annelerin sorunsalı sanırım özellikle kız bebekte olur diyolar tabi batilmi bilemiyorum🤭
Betul-2 Merve055 valla benimde ilk gebeligim bel agrilarida yeni yeni oluyo insallah zorlanmam ilerki haftalarda sizinkinin cinsiyeti nedir 🥰
Nazz17 Bende 24. Haftadayım hep solda benim mintirik kızım oraya baskı yapıyor sanki çok yorunca kendimi sol kasığım acıyo normal bilemedim