Merhaba anneler bn 38+3 hafdalik hamileyim afedrrsiniz ama az önce idrar yapdikdam sonra tam kalkıyorsun bı anda suyum geldi galiba bı bardak kadar yalnız sancım ağrım yok bu olağan bir şey mi yoksa doğum başlangıcı mıdır bilen var mı yada başına gelen yardımcı olursanız sevinirim