MerveBora Merhaba arkadaşlar, 12+3 haftalık hamileyim ve idrar yolumda enfeksiyon çıktı. Doktorum Azosilin verdi günde 3 defa ama idrarımın rengi turuncu-kırmızı karşımı bir renk aldı. Kullanıpta benimle aynı olanlar var mı? Pazartesi günü gidicem doktora ama korkarak kullanıyorum ☹️
Pamukoglum MerveBora Hamileligimin basinda bende kullandim. Ve hala bulunduruyorum lazim olur diye. Idrar yolu enfeksiyonu icin kullanilan butun ilaclarda idrar rengi degisir hic korkmana gerek yok Allahin izniyle.
Zulal09 Benimde annem kullanmıştı canım hamile değildi tabi 😊 ama idrarın rengini o şekilde değiştiriyor doktorunuz sakıncalı olduğunu düşünse yazmazsı sanırım 🤷🏼♀️ Yani umarım başka bi problem yoktur idrarın o renkte olması ilaçtan kaynaklı
Bebegmibkliyrm Canim o ilacin belkide en ayirt edici ozelligi onu kullaninca idrarinin turuncu olmasi. Bildigin tupturuncu yani . Korkulck bisy yok