suleoksuz 4+6dayız, Beta hcgh 2 gün önce 36ydı bugün 43 çok az yükselme var ve çok az kahverengi lekelenme var. Bu ne anlama geliyor 😔 yarın doktora gideceğim ama tecrübeli yaşamış olanlar yardımcı olabilir mi 😔😔
Papatya2768 suleoksuz kimyasal olabilir canım benim de böyle 80 kadar yükseldi sonra kanama ile düşüşe geçti
suleoksuz @AnnelikHayali @Papatya2768 @Aslhn12 @Melek077 Tam olarak kanama başladı az önce 🥺 hissetmiştim zaten böyle bir şey olduğunu 😔
AnnelikHayali suleoksuz üzmemeye çalış kendini lütfen. Hayal kırıklığınızı geçen ay düşük yapan biri olarak çok iyi anlayabiliyorum ama en azından baştan böyle oldu. Haftalar ilerleyip de bir terslik yaşasaydın daha zor olurdu. En azından hamile kalabildiğini görmüş oldun. İnşallah bir sonraki gebeliğin çok sağlıklı olur. 🌺
Melek077 suleoksuz üzülme canım bende nisanda kimyasal gebelik yaşadım adet görmeden tekrar hamile kaldım ve kesemiz gözüktü herşey yolunda şu an sağlıksız gebelik olduğu için vücut atıyor onu birdahaki sağlıklı hamilelik olacak inşallah üzme kendini 😘🌺
Melos19 suleoksuz canım benimde o şekildi çarşamba ufak bi kese gözüktü perşembe düşük yaptım kanamam hayla devam ediyor ama inşallah senin güzel ilerler belki sonradan hızlı yükselenlerden olur canını sıkma
Seydaisik suleoksuz Canım benimde ilk 41 di sonra 69 a çıktı sonra birden 29′a düştü kimyasal gebelikmiş zaten 2-3 gün sonra adet gördüm 😔
Papatya_07 suleoksuz canım benim acını kendi acım hissettim inan. Rabb’imin vardır bir bildiği diyerek teselli ediyoruz kendimizi. inşaAllah mükâfatını verecek hayırlısı ile tez zamanda 💞🌹
suleoksuz @Papatya2768 AnnelikHayali Melek077 Ne güzel insanlarsınız ❤️ Çok çok teşekkür ederim Allah isteyen herkese nasip etsin, hepimiz için sağlıkla sıhhatle en hayırlı zaman ne zaman olacaksa o zaman olur inşallah, hakkımızda hayırlısı. İyi ki varsınız ☺️🥰
Papatya2768 suleoksuz merak etme canım, sağlıksız gebelik tutunamazmış doktor bana öyle demişti. Hayırlısı olur inş yine hamile kalırsın
AnnelikHayali suleoksuz amin inşallah. 🙏🏻Rabbim hepimizin önce rahmini, sonra kucağınızı doldursun inşallah en kısa zamanda. 🙂
Meltos1990 suleoksuz uzulmemek elde degil anliyorum seni. Ama rabbim tekrar saglikli sekilde nasip etsin ♥️