Merhaba geçen hafta doktora gittim ikili tarama testi için ense kalınlığı 2.1 çıktı doktor bizim sınırımız iki buçuk dedi birazcık sınıra yakın dedi. Kan vermiştim kan sonucu çıktı doktor biraz risk var yazmış. Böyle çıkıpta bebeğini sağlıkla kucağına alanlar var mı? Fetal dna testi yaptıracağım yarın inşallah onun sonucu güzel gelir