Cigdemmom Ya anlamıyorum böyle gazım var gibi sancım oluyor sürekli idrara çıkma istediğim var ne yaşıyorum bilmiyorum 33+2 gaz ağrısı mı normal mi tecrübelerinize ihtiyaçım var