AysezulalGvn Kızlar bebeciklerinizin ilk hareketlerini ne zaman hissettiniz nasıl bir duyguydu.?😇 Ben dün (19+3) ilk hareketini hissettim çok heyecanlandım ve gözyaşlarıma hakim olamadım doğrusu 🤭🥰
papatyaanneee AysezulalGvn Maşallah erken hissetmişsiniz ben 20. Haftamda bir şeyler hissetmiştim ama emin değildim şimdi 23. Haftaya girdim artık net bir şekilde vuruşlarını hissediyorum 🥰🥰
Kykcirem AysezulalGvn Ayyy aynı tepkileri ben de verdim canım çok güzel bi duygu😇🙏 ben 17 haftama yeni girmiştim nasıl da tekme atıp sarsmıştı karnımı harikaydı😍 18. Haftamızdayız şimdi daha net hissediyorum hareketlerini. İkinci tekmesini daha güçlü ve arka arkaya 3 defa hissettim çok büyüleyici🤩 minik mıcizem❤️❤️
beybisi26 AysezulalGvn 18 de duşta hissettim o sırada tam karnıma tutuyordum su birden buz gibi akınca ilk tekme geldi 😂
AysezulalGvn papatyaanneee 20-21 haftaları beklemek istemiyoedım hiç yatıyordum kalkıyordum dilimde hemen erkenden hissetmek istiyorum cümlesi vardı 😂😂 dualarım kabul okdu hissettim 20 ye kalmadan 😂
Nimet16 Bende 13.3 teyim minik kıpırtısını hissediyorum yavrumun elim sürekli karnımda kasık bölgemde yemekten sonra başlıyor miniğim
AysezulalGvn Nimet16 ooo baya erken bnmde o zmnlar yemek sonrası kıpırtı gibi değişik şeyler hissediyordum ama doktorum gazdır ya da hazımsızlıktandor demişti 😂😂