1Dygs1 Canım anneler ve anne adayları 2. Aşılama da olumsuz oldu, 3. Aşılama için batı bekliyorum adet olmayı bu kadar isteyeceğimi düşünmezdim 😊, umarım bu sefer güzel şeyler olur Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
1Dygs1 Rusev birinci aşılama ozelde oldu ilaçlar ile birlikte 1500 TL tuttu Aşılama devlette oldu ilaç ve iğne raporu çıkmıştı toplam 400 TL ye geldi İçinde rapor çıkacak bakalım ne kadar olacak yine devlette olacak
Aycicegim 1Dygs1 aşılama sebebin nedir canım, iki den fazla oluyor mu bilmiyorum tüp bebek önermediler mi? Herşey için hayırlısı olsun inşallah ❤️
1Dygs1 Emine1234 senin de hakkında hayırlısı olsun umarım sağlıklı bir şekilde hayırlısıyla bebeklerimize doğru zamanda kavuşuruz 🙏
Seva_aa 1Dygs1 benim 2 tane dusugum var ve sebebi bilinmeyen infertilite onun icin direk tup bebek yaptirdik
1Dygs1 Aycicegim estf yanlış anlamadım bende subseroz miyom var ama gebeliğe engel değil 5.5 cm rahim dışında 5 farklı doktora gittim 2 özel 3 devlet kimse ameliyat demedi bakalım 3. Aşılmayi da yaptırayım da daha olmadı tüp bebek artık herkes için hayırlı ne ise o olsun 🙏😊
1Dygs1 Gizmo90 rica ederim spermler kaliteli oluyormuş o yüzden 2-5 günlük perhiz oluyormuş 3. Kez yaptıracağım için tecrübe edindim umarım hayırlısı olsun hakkinizda 🙏