Mia Mrb arkadaşlar 25 haftadan beri erken doğum.riskim vardı on gün hastanede yattım şimdi de evde yatıyorum adalat crono ve progestan fitil kullanıyorum çok.sukur 29 olduk benim gibi olanlar haftalarinizi doldurdunuz mu
Merve5561 Mia ben de 25 haftadan beri erken dogum riskinden yatiyorum 30 olduk Progestan ve adalat kullanıyorum rahim agzinda kisalma var bende 26 mm ve 7 mm de acilma var rahim kanalinda
Talhahafsa Mia plesenta 21 haftalıkken 24 mm asagıdaydı yukarı çıkar dendi 3 cm altına indi yıne çıkar dendi 4 cm oldu ve makata inmiş kızım hala da çıkar diyolar umudum yok ama temmuz 9 da doppler istedi doktorum bakalım sonrasında ne diyecek
Mia Bimelek öncelikle sancılarım başladı iki gün yattım.ciktim sonra kanamam oldu baya yattım durdurdular ama ara ara lekeler oluyor evde yatış yapıyorum bi neden yok bebek iyi erken gelmek istiyor dediler
HandanOsman Bende yatıyorum 25.haftamdayım. Rahimağzı uzunluğunda kısalma var. Erken Doğum riskim var😔
Merve5561 HandanOsman görürsün canim olumlu düşün inan 30u görmek de yetmiyor insana 32 34 36 gidecek hedefler
HandanOsman Merve5561 amin inşaAllah hepimiz atlatırız bu günleri ve bebeklerimizi kucağımıza alırız hayırlısıyla inşaAllah❤️
Aslndkmn Bendede plesenta aşağıdaydı 29haftada plesenta yukarı çıktı ümidini yitirme. Ancak o düzene girdi diye sevinemeden 29.haftada kasılma ve ağrılarım başladı nstde düzenli sancılarım çıktı o hafta 2gün hastanede yattım daha sonra 31.haftada tekrar ağrılar çoğalınca 20gün yattım adalat progestan fitil alıyorum şükürler olsunki 35.haftayı gördüm ki bu haftayı görebilceğime hiç ümidim yoktu. Wc dışında hiç yataktan çıkmıyorum sürekli uzanmanızı tavsiye ediyorum. Dualarınızı eksik etmeyin herzaman moralinizi yüksek tutmaya çalışın çünkü gerçekten evlatlarımız hislerimizi hissediyor. Rabbim inşallah hepimizin yavrularının gelişimlerini tamamlayıp sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri bizlere nasip eder.