Zararı kesinlikle yok ben yeni yaptırdım ilk başta yüksek çıktı sonra ertesi gün aç karına gittim 4 tüp saat başı 12 ye kadar kan aldılar ama şükür bisey çıkmadı eğer çıksaydı tedavi olacaktı bence yaptir erken teşhis her zaman iyi ve korkulacak hiç bisey yok bebeğe zararı bile yok