HseyinSedefoban Doktorum vitamin yazdı reçeteyi kaybettik eşimle sonra doktora bir türlü bağlanıp soramadık telefonda biraz da ihmal geldim 14. Haftadayım 12. Hafta bitince folik asiti kestim daha bugün aldım ilacı sorun olur mu sizce