Benim doktorumda portakal suyu ve bir kşarlı tost ye ilk lokmandan bi saat sonra kan ver dedi tokluğum bu şekilde 100 geldi. Şeker yükleme testine gerek görmedi ama sonra amniyon sıvım fazlalaşınca şeker yüklme yapılsa iyi olur dedi 50 gr şeker yükleme testi yapıldı ve 153 geldi. Sonra şeker cihazı alıp 3 gün evde takip ettim sınırda seyretti yediğme içtğme dikkat etmye çalşyorm şmdi