Kızlar merhaba,
Gebeliğimi öğrenmeye gittiğimde pozitif sonuç aldıktan sonra doktorum folik asit yazdı ama bende aşırı derecede mide yanması yaptığı için kullanmayı bıraktım 6. Haftamda 2. Kez kontrole gittiğimde doktora ilacı bıraktığımı söyledim o da tamam sorun değil zaten 3 hafta kullanman gerekiyordu dedi ve onun dışında herhangi bir vitamin Demir ilacı vs de vermedi yani şuan hiç bir takviye almıyorum kullanmıyorum bebeğin gelişimi için hiç bir takviye kullanmamamda bir sıkıntı olur mu ? Kullanmak şart mıdır ?