Elif1653 Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim rabbim izin verirse bir kızımız olacak ama bugün yaptırdığım tahlilde kan pıhtılaşması var dediler 😓
minikprensimmm123 Elif1653 Canım kan sulandırıcı iğne felan verirler onu hergün yapacaksın bende 20 haftalığım baştan beri hergün kendime iğne yapıyorum
Merve055 Elif1653 neden bu haftada böyle bı test yapıldı sizmi istediniz doktor kendisimi baktı yani öyle bişey varsa bu haftaniza kadar yokmuymus merak ettim ama korkmayın doktorunuz iğne ilaç verir elbette sağlıkla kucağınıza alın insallah
minikprensimmm123 Elif1653 Bende de var canım antibiyotik ve tek kullanımlık toz ilaç verdi bide bol bol su tüket benim ki geçmek üzere