canserko harley sizle müşterek bir şeye gülebilmem zor görünüyor; gülme kısmını bana bırakın :) hoşçakalın
Betuldoksan Duygu17 aynen öyle valla 😂 gittikçe ağırlık oluyor bende olmaya başladı bile oturup kalkamıyorum hemen
Duygu17 Fatos0660 kağıt havlu koydum ama yetmez mi ki hastane de çok bişey kullanmak istemiyorum da öyle malum
Fatos0660 Duygu17 aşırı terleme olduğu için havlu daha iyi oluyor aşırı terleme olduğu gibi aşırı üşüme de oluyor lohusalık değişik bir süreç
Ebreva Duygu17 ilk doğumumda bende 10 tane bez koydum yetmedi canım bize sezaryen doğumdu 2 gece kalmıştık
Duygu17 Ebreva nasıl doğum yapacağım daha belli değil de olmadı eklerim çantaya ya da alınır hemen ☺️
Eski9 Beyzan bende ilk doğumda hiç kullanmadım zaten direk atlet bile giydirmeden pijama üstünü giydirdiler sürekli açıp emziriyosunuz çünkü yanıma alicam yine ama ise yarayacagini sanmıyorum 😁
ss_umay Sezeryan olacak hanımlara genel olacaksınız Türk kahvesi de koyun ayıkmanızı kolaylaştırıyor. Bende yarın gireceğim doğuma. Sezeryan ve genel olacak doğumum. İlk çantama attığım kahve makinası karton bardak Türk kahvesi oldu.