Valla benim de ilk bebeğim ve 1 temmuz gibi olacak inşallah. Ilk birkaç gün uzun giydiririm, sonra gündüzleri kısa geceleri uzun giydiririm, sonra hep kısa askılı fln. Bebek usumekten değil de terlemekten hasta olur diye inanıyorum ve pişik isilik olmasından da korkuyorum. Gobekbagi dustukten sonra da sabah aksam yıkamayı düşünüyorum, hem rahatlar hem de guzel uyur, isilik vs de olmaz.
Ben çok uzun giydirmeyi düşünmüyorum, birde bulunduğunuz şehirle de ilgili.