Kız başlıktan anlaşıldığı gibi 27+1 olduk ve hiç birşey daha alamdım düzgün kayınvalidem bebek arabası aldı annem bi kaç parca giysi filan aldı cogunu annem alıcak evet ama şimdi annem cegırsa alışveriş için ne alacağımı ne yapacağımı hiç bilmiyorum dogum Ağustos gibi görünüyor erken dogum riski de var kıyafetlerden kacar tane aldınız yazlıkmı kışlıkmı Kac aylık nasıl olmalı