Senemir-35 Merhabalar hanımlar, benim canım nedense çok ama çok bitki çayı çekiyor. Hamile olduğumdan beridür. 13+3 günlük hamileyim. Benim haberim olmadan hamileyken bile bitki çayı içerdim Bi sorununu görmedim siz ne düşünüyorsunuz acaba sormak istedim?
birtriptanesi Senemir-35 Benim de canım aşırı derecede kuş burnu çekiyordu. Kıpkırmızı hafif ekşi böyle. Şimdi bile ağzım sulandı 🤣 İçtim hem de tazesini koparıp kendim yaptım içtim günlerce. Hiç yan etkisi olmadı. Hamilelikte kaçının bitki çayından diyorlar da dozunda olduğu sürece hiçbir şeyin bence zararı yok. Ona bakarsanız normal çayda da kafein var ama sabah öğle akşam sürekli içiyoruz. Çok takılmamak lazım bunlara.
Tsara Rezene de gönül rahatlığıyla iç ben hergün içiyorm bağırsak gazı sindirim problemlerine iyi geliyor
Senemir-35 birtriptanesi ekşi çekince bende limon yiyorum, Bi arkadaşım yeme falan demişti, bugün de netten baktım çok yararlıymış aksine hatta ve limonlu başlı su da öyle 😊😊😊