Merhabalar , 1 mayısta kürtaj oldum 8 haftalıktım kalp sesini duyamadıgımız için , hiç bir sorun yok kanama bitince ilişki serbest demişti korunmadan , kasık agrım var 3 gün önce test yaptım silik çıktı ,bugün test yaptım biraz daha belirgin cıktı sizce 🙈göğüslerim hiç hashaslaşmadı bu defa sadece bel agrım hafif ve sol kasık agrım