ilaydanurhavvat Slm kızlar bugun yemek yerken durup dururken karnıma girdi. Ama alt bölgeme deil karın çevreme. Dayanılmayacak bi ağrı deil ama dayanılması zor bi ağrıydı. Her 5/6 dakikada bir şiddetleniyor sonra azalıyor. Yarım saat çektim sonra geçti. Yalancı sancı bu mu oluyor ? Doltorumu aramam gerekiyor mu ?yoksa bu sancılara kendimi alıştırıyım mı ?
Meryemaskerden Meryemaskerden süre tutmuşsunuz her 5 6 dakkada bir oluyor ve karın cevrende olduğu için gercek doğum sancisima benziyor yalancı sancı kasıklarda olur bello aralıklarla olmaz düzensizdir ve dinlendiginizde geçmesi lazım dediginiz kadar uzun surmez
ilaydanurhavvat ilaydanurhavvat hayır kalkıp kayınvalidemi kötülesem yada kocam bni aldatıyor desem buralar insan dolar. Ama sağlık içinse kimse cvp vermiyor 😡
Sultan42 ilaydanurhavvat malesef birçok açtığım sağlık sorunu yada merak ettiğim hiç birine cevap alamadım canım tek sana böyle yapılıyor sanma
Nisanurr Canım düzenli aralıklarla geldiği için doktoruna söylemelisin büyük ihtimal seni hemen nstye yönlendirecek sen sancı hissetmesen bile belki sancın çıkabilir ihmal etme bence çünkü düzenli şekilde gelmiş ağrıların