butterfly_ Biz de daha üç gün oldu park yatak alalı. Aynı özelliklere sahip. Fermuarı var altta. Bebek emeklemeye başlayınca fermuarı açık olacak uyanınca kendi çıkıp gelsin diye çok mantıklı aslında. İçindeki yüksekliği de iki dereceli. Yüksek kısmı bebek küçükken kullanılıyor sonra ayağa kalkınca alt kısmı kullanılıyor. Alt değiştirme ünitesi de var ama ben onu kullanmam yani koltukta da değişilir altı. Sallanma aparatı da var. Bence çok iyi düşünülmüş bir beşik park yatak. Biz daha kullanmadık ama iyi ki almışız diyoruz. Hem katlanıp küçücük hale de gelebiliyor tatile vs. götürülebilir.