Aslanannesiayse Yarın Anne oluyorum inşallah ☺️ ben bi meleğimi kaybettim bunda 37.haftamıza geldik çok şükür yine biraz endişe ermekten kendimi alamıyorum dualarınıza ihtiyacım var rabbim hepinizi korusun ve evladını bağışlasın inşallah
Elifaltun Aslanannesiayse rabbim inslh saglikla kucaginiza almayi nasip etsin…sonrada bizlere inslh 🤲
_merveksk Aslanannesiayse Yaa bizimde çok az günümüz kaldı sağlıkla kucağiniza almayi nasip etsin Rabbim insallah❤😇