Hamdos 39+4 gunluk olduk ama halen belirti yok beklemekten skldm ne zman gelecek cocugum bugun randevum vardi tam kanala inmemis ne mzna iner ne yapmam lazim fikriniz varmi ?
MasalAlparslanMom Hamdos doğumu devlet hastanesindemi yapıcaksınız. Bu sabah 5te arkadaşımın nişanı geldi 3cm açıklıkla eve geri yollamışlar 38. Haftada o da bebek kanala girmiş ama devlet hastanesi illa normal doğumu doğal yolla bekliyormuş. Suni bile Vermemişler
Hamdos MasalAlparslanMom cnm ben isvecte yasiyorum oyle buranin kanunlari turkiye gibi degil o yuzden burasi biraz farkli
Nisanurr Canım benim oğlumda kanala inmedi ben neler yaptım sıcak su banyosu yaptım sıcak suyu doldurup küvete oturdum saatlerce yürüdüm squat hareketleri yaptım ama bizim oğlan inatçı çıktı bir türlü inmedi suni sancıyla yaptım ben doğumumu karnıma bastıra bastıra kanala indirdiler oğlumu