ebrar_kck46 bence celal gayet ğüzel bir isim. Günümüzde çok fazla salak salak isimler var ilerde emin olun berkecan değil celal daha saygı gören bir isim olur. Ayrıca ölümün şekli değildir ölümü belirleyen, zaten belirlidir bir insanın ne zaman öleceği. Sebepler bize ölümü normalleştirir, deriz ki araba kazası, koah, sigara vs den öldü, hayır. Eceli geldiği için öldü. LAKİN BENİ YANLIŞ ANLAMAYIN, tabiki bir anne çocuğuna kendi istediği ismi koymalı. Bu çocuğu sen taşıyorsun emeğini bir ömür sen çekeceksin, babası dışında kimsenin buna hakkı yok. İyice düşünün, kendiniz karar verin. Ilımlı olmaya çalışın, inatlaşmak doğru düşünmenizi engeller. Her şey gönlünüzce olsun inşallah