Trknavci Merhaba arkadaşlar yarın sezeryanla bebeğimi kucağıma alacağım inşallah happy mom da son günümüz🙂 herkese sağlıklı güzel anilarla hatırlayacağı bır doğum diliyorum.yazimi okuyan arkadaşlar duaniza beni de eklerseniz mutlu olurum.
_biranneadayi Trknavci dur dur hemen gitme daha doğum sonrası sancılar var bebeğin gazı açlığı falan var dur bitmedi daha 😅