Merhabalar öncelikle.
İlk defa yazıyorum ama belki bi çare bulabilirim istiyorum. 6+1. Haftadayım geçen hafta midemi üşüttüm inanılmaz bir gaz vardı sürekli üstten gaz cıkarıyorum, yanma, ağrı ve şişkinlik de çok. Bulantım yok ama bazen bi anda midem bulanıyor hemen kusuyorum. Önceden gastrit ve reflüm vardı. Zaten zayıf biriyim daha da kilo vermek istemiyorum ama günlerdir bişey yiyemiyorum. Önerileriniz var mı?
Şimdiden teşekkürler =)