Umutduru kızlarkendinizi çok yormayın her işi bir güne sığdırmayın dinlenin bol bol. İlk üç dört ay çok önemli.
Ben iki düşüğümden sonra İnan’ın yemek bile yapmadım. Yapamadım zaten o ayrı.
Kahverengi kanama tam bi risk sayılmıyor ama hamilelikte her türlü kanama risk zaten canım . Kırmızı olmaması bir nevi çok daha iyi.
Yerinde olsam bi acile giderdim iğne ilaç falan yazsınlar