AyeUurluHasky Kızlar bugün hastaneye gittim sancılarım yüksek çıktı ama ben hiçbirini hissetmedim doktor açılma olsaydı yatış yapacaktı. Açılma olması için ne yapmak gerekir
MasalAlparslanMom AyeUurluHasky hurma çok tavsiye ediyorlar. Meryem ana eli otu bide. Eski postlarda kesin denk gelmişsinizdir. Benimde 60 üzeri 2 sancım çıktı birinde 100 ledi ama çok hızlı tekme attı o ara . 37. Haftadayım normal dedi yolladı 🤰🏻😅
cennetinsusu AyeUurluHasky Bacaklarını açarak yerleri sil canım. Egzersiz yap. Bacaklarının açık olmasına dikkat et sürekli. İnşallah en kısa zamanda açılmaların artar. Hayırlısıyla bir an önce doğurursun 🤲
AyeUurluHasky MasalAlparslanMom hurmada çok yedim Meryem ana otuda var inşallah dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏻 Hayırlısı bende Doğumda aklıma gelen herkese bol bol dua edeceğim
AyeUurluHasky cennetinsusu ay canım sürekli yapıyorum silme işini çömelip kalkıyorum sürekli de ama açılma olmadı inşallah bugünlere devam edeceğim olur😊 hayırlısı rabbim tüm hamileleri bir sancıda kurtarsın
cennetinsusu AyeUurluHasky Bide ahududu çayı açılma yapıyormuş canım. Benimde şimdilik hurma Meryem ana otu ve çömelip ev silmeden başka bildiğim birşey yok maalesef