suscarparimm Melikeozkan28 Doğumunuza ne kalmış şurada bunu önceden sorsaydınız belki fikir önerisinde bulunanlar olabilirdi bırakmanız için lakin yapabilecek bişey yok umarım sağlıklı doğar çocuğunuz bi sorun çıkmaz
Cigdemkinali21 Melikeozkan28 bende oyleyim cnm her icisimde kendimden nefret ediyorum. Bagimli olmayan inanki anlamaz linclenirsin. Haksizlarmi haklilar .
Mrvyldrm1 Cigdemkinali21 iradeyle alakalı günlük 1,5 2 paket içiyorken gebeliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım.
Melikeozkan28 Cigdemkinali21aybe Cigdemkinali21 aynen öyle bende nefret edıyorum kendımden ama anlamayan ınsanlar çok oluyır maalesef