Dilekcnkn Aysun1990 Yani genelde 22-23 haftalar daha iyi oluyor bende 22 haftada giricem bu doktora göre değişiyor bazıları 15 dk sürdü diyor bazıları 1 saate yakın baktı diyorlar ☺️
Betl Arkadaşlar birde devlette yaptıran varsa randevu nasıl aldılar ettiler bilgi verirse çok sevinicem bende
elisa123 Betl ben aradım önce kadın doguma randevu verdiler kadın dogum da sevk verecekmis detaylı ultrason için inslh haftamızı kacırmayız özeller çok pahalı
Betl elisa123 Ben ilçede oturuyorum Balıkesir merkezde var önce Balıkesir de kadın doğum a gözüküp o mu yonlerdircek ?
elisa123 Betl ben mersinde oturuyorum 182 aradım randevu için perinatolojiye once kadin doguma gitmem gerektini takip açıp tekrar perinatolojiye randevu almam lazımmış 27 haziran randevu buldum kadın doguma randevularda dolu zaten insllh haftamızı kaçırmayïz