Ayse_donmez0 18+3 hamileyim bir haftadır aşırı derecede göğüslerim kaşınıyor bende kasıyorum sonra kolonya sürüyorum yanıyor zararı olucka die çok korkuyorum ama aşırı kaşınıyor kaşımak zararlımı yada kolonya sürmek 🤦🏻♀️
Asyaerciyes Ayse_donmez0 süt kanallarınız açılıyor birde kilo aldıysanız çatlıyor olabilir bende şu an o durumdayım çok kaşımayın
BelisinAnnesi Çok normal canım süt kanalların doluyor 🥰🥰🥰 benim ikinci gebeliğim ikisindede o kaşıntıyı yaşadım be bir zaman sonra kendiliğinden geçiyor devamlı nemlendir uçlarını falan
Ayse_donmez0 BelisinAnnesi Teşekkür ederim çok korktm birşey olur diye peki kasimamda sakınca varmı erken doğuma falan neden olur die korkuyorum
BelisinAnnesi Ayse_donmez0 tatlı tatlı kaşı valla hiçbir sakıncası yok canım :) ve hamileliğinin son iki ayında göğüs ucu kremi al eczaneden lansinoh çok güzel bir de GARMASTAN adlı bir krem var tamamen bitkisel . Çünkü ilk emzirmede göğüs ucların tahriş olucak. Önceden kullanmaya başlarsan olmuyor aklında olsun