kelebeklerdeniz23 Kızlar 25 haftalık hamileyim. İnternette uygun ıslak mendil buldum alayım bi köşede stokta dursun diyorum. Ama emin olamadım bebişler doğana kadar kurur mu acaba boşuna almış olmayayım havalar da sıcak ya bir şey olur mu
Dilekcnkn kelebeklerdeniz23 Valla ben 3 paket şeklinde aldım ağzı kapalı sonuçta marketlerde raflarda kaç ay kalıyor birşey olmaz bence
Guldenur kelebeklerdeniz23 canım ben bebek için değil ama kendim kullanmak için toptan almıştım geçen sene ekim gibi hala kullanıyorum sıkıntısız içim rahat bi şekilde alabilirsin
kelebeklerdeniz23 Tamam öyleyse alabilirim o zaman teşekkür ederimm 👍 @metehaninannesiii @Humanur2021 @Dilekcnkn @Guldenur
balarisi06 kelebeklerdeniz23 canım bende 16 haftalıkken aldım bir koli 2 hafta oldu duruyor köşede.. Değil ıslak mendilleri açıp bakmak koliyi bile açmadım bişey olacagını sanmam 🙄
Tuba0909 Ben aldım 24lu ağzını açtım birinin ama oda yorumalrda kuru yazdıkları için açma hiç bir şey olmaz bende 17 haftalıkken aldım şimdi 23′üm
Ebruylmz kelebeklerdeniz23 stok yaparak 1 yıl kullandım hamileyken aldım aldım koydum doğduktan sonra da 1 yıl yetti ağzı açılmadığı hava almadığı sürece hiçbir şey olmuyor alabilirsiniz 😊