Oyaaaaaaaa Merhaba, Bugün sağlık ocağında ki hemşirem, bana bebek yagi kullanmamı istedi. 29 haftalik olduk. Bazen doğumdan sonra çatlaklar oluşabilir diye. Sizce en uygun olan bebek yağı nedir ?
inci_34 Oyaaaaaaaa dalin bebek yağı kullandım + vazelin zeytinyağı krem ama 33de çatır çatır çatladım
kbr_93 inci_34 o genlerdendir çatlamayanda var hiç trendyolda güzel ürünler oradan bakın derim faydasını görürsünğz kesin
kbr_93 Oyaaaaaaaa o sadece nemlendirir duştan sonra gebelikten öncede kullanıyodum ben sadece nem için 😊ama sürün sürekli nemli kalsın elastikiyeti artar bio oil alın uygun ve kaliteli durumunuz müsaitse lierac alın derim ve eklemek isterim liearac şuan n11 2lisi baya indirimde bi bakın derim 🤫
kbr_93 inci_34 dediğim gibi trendyolda güzel ürünler var kan dolaşımı hızlandırıcı ürünler çatlaklara ve selülitlere iyi geliyor ben takipteyim kullananlar hayli memnun isterseniz linkini atabilirm bi deneyin durumunuz var alıp denersiniz işe yarar belki kendini daha iyi hissedersiniz bende doğumdan sonra olaki kalırsa çatlak vs denerim diye takipteyim şimdiden
emiras59 Oyaaaaaaaa Hindistan cevizi yağı öneririm ya da zeytinyağı bebek yağı yerine. Bende bio oil kullanıyorum
Alya_7 Bebe yağı bende alerji yaptı inanılmaz kaşıntı oldu cildiyeciye gittim krem kullandım bide.Dalinin avokadolusunu kullanmıştım.
VeraVrea Genelikte bebek yağı yeterli mi emin değilim. Ben arifoğlu çatlak bakım yağı ve palmer’s kullanıyorum. Ama ailemde herkes çatlamış ümidim yoj
Escyln Oyaaaaaaaa ben dalin bebek yağı ve bio oil i dönüşümlü kullanıyorum 34.haftadayım cok bi çatlağım olmadı