Edakrks Selam kızlar 😍 nasipse cuma günü doğum giriyorum, genel anesteziyle sezeryan olucam InsAllah, neler önerirsiniz, sezeryan olanlar hemen sütünüz geldi mi ? Ne kadar zamanda toparladıydınız?😇
SerpilEsra Edakrks canim hemen geldi sütüm 1 gun sonrasinda dahada artti ilk gune gore bol bol yuru cok cabuk toparlanirsin insallah
umyahsen Edakrks yaaaa bende cuma günü sezeryan olucam nasıl olucam bilmiyorum suyum azalmış hiç sezeryan la ilgili bişi bilmiyorum. Genel anestezi tamamen mi uyuşturuluyor acaba
mavi2021 umyahsen yok ama ben spıral anestezi alırım hazıranda olacam ıkızlere gebeyım. Genel anestesıxı artık doktorlar önermiyor
esraizmirli umyahsen spinal olun kesinlikle 1 ay önce oldum ☺️ Oğlumu gördüm tentene temas yapıldı ve herşeyi hatırlıyorum eğer genel olursa tentene temas olmuyor hiçbişey hatırlanmıyor tabiki siz bilirsiniz daha iyisini ☺️
umyahsen esraizmirli ya bende bu konuda bilgi almak istiyordum açıkcası😇 normali beklicektim normalde ama suyuum azalmış o yüzden sezeryanın üzerinde düşünemedim çoook teşekkür ederim Allah razı olsun sizden 😇🙏🙏 peki sezeryandan sonra ne içtiniz ne yediniz sütünüz nasıldı çok sordum ama 🤗
Fadimeali esraizmirli ya bende oyle yapicam merak ettim bişey var çocuğumun ismini ben koymak istiyorum eşimin ailesi farkli koymak istiyor isim koyma islemi nasil oluyor dogum oncesi isim belgelere yaziliyor mu doğum sonrası mi isim işlemleri yapılıyor lütfen bilgi veririsiniz ilk evladim hakkım Perşembe sezeryan olucam
esraizmirli umyahsen şöyle yanınıza kayısı kompostosu muhakkak alın tuvalete çıkmak için birde bol bol 2si bir arada kahve ve bitter çikolata ☺️Süt hemen gelmedi kolostrum sıvısı geliyor önce ya o bende vardı ama benim bebeğim ilk emmek istemedi zorla vermeye çalıştım göğüs ucuyla falan emzirdim ama kilo kaybetmişti hastanede 2 gün mama takviyesi yapıldı eve geldim duş aldım sütüm iyice geldi 3. Gün. Evde 2 3 defa mama verdim sadece o kadar şükür hatta mamayı çöpe attık 3 hafta ömrü oldugu için yani geliyor süt mama takviyesi yapılır sakın takılmayın evde bol bol emzirirsiniz ☺️Estagfurullah sormak istediğiniz başka bişey varsa seve seve cevaplarım☺️
esraizmirli Fadimeali şöyle hastaneden evrak veriliyor doğum belgesi yani eşinizin gitmesi gerekiyor başkasının gitmesi olmaz kaymakamlığa eşinizle anlaşıyorsanız isim konusunda sizin dediğiniz olur ailesi karışamaz yani merak etmeyin
umyahsen esraizmirli hangi göğüs ucunu kullandınız peki. Benim arkadaşımın göğüs ucu yoktu baya bii denediler somra eczaneden bulmuş bi tane onu tutmuş çocuk.Allah razı olsun tecrübelerinizi paylaştığınız için çoook sağolun 🤗🤗🤗😇🙏