Bulantıdan bende çok çektim hala çekiyorum… 17 haftalık şuanda en son çare ilaç değişikliği oldu.. prilamin hiç bir etkisini görmedim.. ne zaman içsem aynıydım.. belli bir haftadan sonra doktorum Onzyd diye bir ilaç yazdı.. o fayda etti.. gündüzleri en azından rahatım.. akşama ise etkisi geçince tekrar yokluyor malesef .s ama eskisi kadar değilim. Bulantı lafını bile duymak istemiyorum artık .. çok zooor..