Hamileanne35 @Gizematlasada 7-8 kişi kız dedi bir siz erkek demişsinz 😊 herkes kız hissediyor bakalım bende çok merak etmeye başladım
Hamileanne35 @Gizematlasada 12 haftalık. ikili tarama testi yapmıştık bu hafta içinde sonuç gelecek . İkili taramadan çıkan sonuç ile de cinsiyet tahmini yapılıyor Muş bilginiz var mi.?
Gizematlasada Hamileanne35 benim doktorum yapmıyor 16 dan önce cinsiyet dahi söylemiyor bazı doktorlar yapbiliyor umarım sizinki tahminde bulunur
Gizematlasada Gizematlasada Hamileanne35 Bu arada ikili tarama testi nde bebeğin cinsiyeti ile ilgili sonuç çıkmaz down sendromu için yapılıyor . Onun dışında bebekte bir problem varsa nifty testi yapılıyor kromozom ölçümü onda belli olabiliyor yAni bazi doktorlar bilgi verebiliyor ama umarım ihtiyaç duymazsın😊
Hamileanne35 @Gizematlasada doktorum sağlığı yerinde ölçümleri güzel . Kötü bir sonuç çıkmaz ama yine de yaptıralım dedi . İnşallah dediğnz gibi gerek kalmaz . Bütün bebeklerimiz çocuklarımız sağlıklı olsun 🙏
Hamileanne35 @Gizematlasada randevu verdi 15 haftalık olacak tam gittiğimizde cinsiyet tahmini yapar diye düşünüyorum bende sağolun
Buse35-35 @Gulsen4224 https://www.hizliresim.com/m62dauq https://www.hizliresim.com/cfhwv9a Rica etsem bize de bakabilir misiniz 😊 13+3 haftalığız, doktor cinsiyeti söylemedi. Teşekkür ederim.