Ezgiyy Arkadaşlar 7 hatligim doktora gittik kese gelişmemis dedi bebek kalp atımı var iyo dedi durumu birde kan pıhtılaşma var iğne kullanıyorum kafama takılan kese gelişmemesi var mı öyle olan
Minisomini Ezgiyy kese gelişmemişse bebek nasıl sıkışmamış acaba yada kese gelişmemesiyle alaklı birşey demedi mi doktor
Ezgiyy 7 haftalık gebeyim doktor 2 hafta sonra tekrar gel dedi bebeğin kalp atışları başlamisti kese gelişmemesi neden acaba öyle olan var mı